close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

המדריך השלם לניקוי שטיחים

מערכת שורשג ניסן, תשפא16/03/2021

ניקוי שטיחים זה לא תהליך פשוט, ועליכם להכין את עצמכם לקראתו ביתר שאת. לרוב עדיף להזמין חברה מקצועית על מנת שתנקה את השטיח ביעילות ובמקצועיות

תגיות:
ניקוי שטיחים זה לא תהליך פשוט, ועליכם להכין את עצמכם לקראתו ביתר שאת. לרוב עדיף להזמין חברה מקצועית על מנת שתנקה את השטיח ביעילות ובמקצועיות. אך אם אתם חושבים שתוכלו לצלוח את המשימה, מוטב לכם לקרוא את המדריך הבא. מצד אחד השטיח נוטה להתלכלך במהירות מכיוון שכמעט כולם דורכים עליו. מצד שני השטיח יכול להיות מאוד רגיש לניקוי לא מקצועי. כך שתצטרכו למצוא את האיזון שיאפשר לכם להשיג את התוצאה שתמיד חלמתם עליה.

שאיבה יסודית היא הבסיס לניקוי מוצלח
לפני שאתם מתחילים את הניקוי עצמו, חשוב מאוד לשאוב את השטיח ביסודיות. אל תנסו
לטאטא את השטיח, כי הטאטוא לא בהכרח יהיה יעיל כמו שאיבה יסודית. רק אחרי שכל השטיח יהיה נקי מאבק ומלכלוכים, תוכלו לעבור לשלב הבא. אל תתחילו לנקות את השטיח מבלי שאתם יודעים שהוא נקי מאבק ולכלוך. אחרת כל הלכלוך והאבק עשויים לעשות לא מעט בלגן.

תנקו את השטיח לעיתים תכופות
כדי שתוכלו למנוע מעצמכם להתעסק עם לכלוכים קשים שלא רוצים לרדת, מוטב כי תנקו את השטיח לעיתים תכופות. אם תבצעו את הניקוי של השטיח לעיתים רחוקות, לא מן הנמנע כי יהיה לכם קשה מאוד להשיג את התוצאות הרצויות. אל תחכו למצב שבו השטיח יהיה מלוכלך ממש על מנת לנקות אותו, כי זה כבר יהיה ככל הנראה מאוחר מידיי.

אל תכניסו את השטיח למכונת כביסה
אחת מהטעויות הכי שכיחות היא להכניס את השטיח למכונת כביסה. אפילו אם אתם רוצים לקצר תהליכים, אסור לכם לבחור באפשרות הזאת בתהליך של ניקוי שטיחים. כאשר אתם מכניסים את השטיח אל תוך המכונה, אתם עלולים להרוס אותו לחלוטין. זוהי הסיבה שאם לא תוכלו לנקות את השטיח בעצמכם, מוטב שתזמינו חברה מקצועית שתעשה זאת. העיקר שלא תכניסו את השטיח למכונה, כי אתם עלולים לשלם על כך בראייה לאחור.

חומרי הניקוי עושים את כל ההבדל
תזכרו כי חומרי הניקוי הם אלה שיכולים לעשות את ההבדל בין הצלחה לבין כישלון. אם לא תשתמשו בחומרי ניקוי איכותיים, אתם לא תוכלו להשיג את התוצאות הרצויות. לכן אל תרכשו את חומרי הניקוי הכי זולים והכי פשוטים שנמצאים על המדף. תשקיעו ברכישת חומרי ניקוי איכותיים, כאלה שיעשו עבורכם את העבודה מבלי שתצטרכו להתאמץ.

השתמשו במברשות מיוחדות לשטיחים
אל תנקו את השטיח עם מברשות שונות שיש לכם בבית, כי הן לא מתאימות לביצוע ניקוי שטיחים. מוטב כי מראש תרכשו ציוד שמתאים לניקוי השטיח הספציפי שאותו אתם תרצו לנקות. מברשות מיוחדות לניקוי שטיח הן כאלה שלא הורסות אותו, אך מאפשרות לחומרי הניקוי לחדור אליו. ככל שתשתמשו בכלים המיועדים לניקוי שטיחים, כך תוכלו להשיג את התוצאות הרצויות. מרגישים כי זה גדול עליכם? אל תלכו ראש בקיר, הזמינו חברה מקצועית שתספק לכם תוצאות מעולות.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה